Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
keresa schreef:DAT IS WARE LIEFDE
hahaha heb een half jaar met m gehad, maar sinds iets meer dan een maand is t uit... en nu heeft meneer spijt... en dat mag hij gaan bewijzen komende weken.... dus vandaar dat ik het vertik naar hem toe te gaan
benniebang schreef:ook lekker, waarschijnlijk betere muziek dan dat kattegejank wat ik hier hoor
Welshfanatic schreef:benniebang schreef:ook lekker, waarschijnlijk betere muziek dan dat kattegejank wat ik hier hoor
Lucie Silvas
hahaha
Drink het vrijwel nooit. Welshfanatic schreef:Inmiddels geswitched naar Marco Borsato... alleen word ik altijd best emo van...![]()
.... ik zou eigk afgelope woensdag met Dirk (zo heet meneer) naar het concert gaan.... maar omdat het dus uit was, had hij mn kaartje verkocht, en ook hij had niet verw8 dat het zo zou lopen. Maar goed, hij belde steeds bij mooie liedjes...
hahaha
Charly schreef:Welshfanatic schreef:Inmiddels geswitched naar Marco Borsato... alleen word ik altijd best emo van...![]()
ik ook.... ik zou eigk afgelope woensdag met Dirk (zo heet meneer) naar het concert gaan.... maar omdat het dus uit was, had hij mn kaartje verkocht, en ook hij had niet verw8 dat het zo zou lopen. Maar goed, hij belde steeds bij mooie liedjes...
hahaha
die zal zo wel ff smsen hoe geweldig het is
Stuurde net al een mms met foto
Welshfanatic schreef:Hahaha... Mjah.. Luister nu naar 'dit was je leven' EMOOW!!!

Hihi