Ik had gelijk, ik zei toch aan het begin van de vorige pagina dat Zazoetje vervelend zou gaan doen 
Ze hadden dus besloten dat we gingen springen, en daar was ik eigenlijk wel blij mee, zo concentreert hij zich beter, ipv. zich op andere pony's te focussen, en met ze te gaan lopen klieren. Maar hij springt niet zo vaak, dus iedere keer 2m voor de hindernis, springt hij aan in galop, en racet hij er over heen.. 
Dus mijn instructrice zegt dat ik moet aankomen rijden in stap, en pas op het laatste moment moet gaan draven. Dus meneer gaat stappen, geeft een bok, galopeert aan, over de hindernis, en gooit er nog een vreuge bok bij.. 
Daarna mochten we nog rustig even draven.. Dus ik zet een kleine volte in, komt er een pony voorbij, eigen pony (Rijdt dus maar 1x in de week mee), gaat hij er na bokken..
Sukkol! Maargoed, ben niet gevallen, ook niet bijna.. Maar hij wordt gewoon druk van dit weer, en al helemaal als hij de heule week nog niet gereden is, hij was alleen maar iedere dag naar buiten in de buitenbak met z'n vriendjes gegooid..