Caesar schreef:Welkom RMC! Volgens mij zie ik jullie veel op fb voorbij komen.
En volgens mij ben je overburen van ons. Zit alleen een beetje water tussen....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Mooie rassige merrie zo te zien.
Dank je, Vanety is hier ook sinds veulen af aan koningin op stal ... ze is een gevalletje kijk je door de kleur heen of niet. Gelukkig doet ze het erg goed op de keuringen.
pien26 schreef:Iemand die mij misschien kan adviseren? Ik ben op zoek naar een camera om mijn drachtige merrie te filmen. Geluid hoeft niet, alleen beeld. Ik wil het graag volgen via de App. Zo kan ik eventueel mij ouders die in buitenland wonen mee laten kijken. Waar moet ik allemaal op letten? Wat zijn vereisten aan de camera?
Er ia zoveel op de markt, ook qua prijsverschil.
Caesar schreef:pien26 schreef:Iemand die mij misschien kan adviseren? Ik ben op zoek naar een camera om mijn drachtige merrie te filmen. Geluid hoeft niet, alleen beeld. Ik wil het graag volgen via de App. Zo kan ik eventueel mij ouders die in buitenland wonen mee laten kijken. Waar moet ik allemaal op letten? Wat zijn vereisten aan de camera?
Er ia zoveel op de markt, ook qua prijsverschil.
Ik heb zelf de Alecto 150 nu jaar of 5. Zon fijne plug en play camera. Je kunt er met 7 man tegelijk op mee kijken met wachtwoord. Draait op wifi, dus dat zou je wel nodig hebben op stal of dicht genoeg bij je huis. Ik kan het op mobiel prima volgen, zoomen en draaien. Er zit wel geluid op maar ik gebruik dat niet. Dit is het beeld zonder zoom:
[ [url=m/Qm3RMb.png]Afbeelding[/url] ]
pien26 schreef:Mocht het niet geregeld zijn tegen die tijd en het wordt geboren dan bel ik het stamboek gewoon even.