NATHALIEEEE. Ik had er vanmiddag nog over, dat ik je al miste.
Maaaar, je hebt wel een leuk vakantie gehad? We hebben 1 nieuwe voor zover ik 't me herinner.. Jessica. Verder heb je een gesprek over hotte vissen gemist, zie mijn profiel. En een gesprek over genomen worden, maar dat staat op de vorige pagina.
Welkom Jessica dus Ik miste wp ook hoor Haha, het was echt zo leuk. Eerste dag een 4 uur lange picknicktocht gemaakt, gisterenavond een avondrit gemaakt zonder zadel tot half 11. Het was echt superr.
Er was dus een leiding, een jongen, hij heette 'Kees' en het halve kamp had volgens mij een crush op hem. Naja, in ieder geval 6 meiden. Ze gaven het niet toe ofzo, maar het was wel zo . Hij was ook niet lelijk ofzo, haha, maarrem, echt leuk?
Haha, ik heb wel foto's . Gingen we heel sneaky maken tijdens het kampvuur. Maar die moet Carmen nog op mijnalbum zetten. Dan zet ik er wel hier een paar neer!
Ik ben smerig, zielig, mag mijn mening niet uiten (Dat ik een meisje op ht wél knap vind.. Maarja, zij vind d'r lelijk, dus ben ik smerig en mag ik dat neit zeggen omdat het meisje toch lellijk is..)