Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:Ik ben heel benieuwd wat door gaat van de nwr en de stokmaten, iemand die dit door kan geven?
Gisterochtend wel in Ermelo geweest, maar ikzelf niet fit dus in de pauze naar huis gegaan en m'n bed in. Vandaag ben ik er helaas ook niet. Had echt een paar favorieten gister en lag ook op dezelfde lijn als de jury dus ben erg benieuwd vandaag.
Caesar schreef:Dieke, je bedoeld Machoquito. Hij liep als laatste geloof ik in zijn groep. Ik heb hem in mei 2016 gezien op het stalbezoek en toen ging hij ook al zo door de baan. Net als die schimmel voor hem overigens.
Naath86 schreef:Komt even uit de meeleesmodus.. kon helaas niet erbij zijn in Ermelo maar heb al veel mooie foto's voorbij zien komen! Hoor veel goede verhalen over Mayday, vind het qua beweging een hele mooie pony om te zien en ook qua bouw, maar vind op de standfoto's zijn rug wel erg opvallend.. ligt dat aan mij of wat is jullie mening daarover?
Kimm4 schreef:Naath86 schreef:Komt even uit de meeleesmodus.. kon helaas niet erbij zijn in Ermelo maar heb al veel mooie foto's voorbij zien komen! Hoor veel goede verhalen over Mayday, vind het qua beweging een hele mooie pony om te zien en ook qua bouw, maar vind op de standfoto's zijn rug wel erg opvallend.. ligt dat aan mij of wat is jullie mening daarover?
Valt wel mee voor een C, sectie c en d hebben vaker een wat minder sterke rug