Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeeWij schreef:Melanie we praten hier over KNHS of vergelijkbaar dus een A (sport)pony tot 1.18m En daar vallen toch veel sectie A's in
Dyonne schreef:Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je dan niet op alle shows punten voor predikaat kunt verdienen?
Maar goed, voor mij zijn al die predikaten niet zo van belang.
zitake schreef:Honeys schreef:Voor m'n hengstveulen ben ik nu op zoek naar een opfok adresje, zowieso voor de winter.. Misschien langer. Weten jullie misschien wat?
Ik heb mijn hengstje in zuidhorn staan, waar ook de pony's van aniek staan. Heel tevreden over.
AniekR schreef:Melanie, dat is zeker een klote bericht. Op zo'n korte termijn voor zo'n grote hoeveelheid pony's is inderdaad een hele lastige opgave. Ze wisten niet al een tijdje dat ze gingen verkopen? Dat ze je even eerder hadden kunnen inlichten, dat het er aan zat te komen?
zitake schreef:Ik ga hem niet volgende zondag opzoeken maar die erop. Dus 27ste wordt dat geloof ik. Weer even op de foto zetten. Ben benieuwd, hij zal wel weer volop in wintervacht staan ondertussen.
Erg vervelend Melanie, dat is de reden dat ik niet teveel wil lopen hebben. Niet tot ik zelf stallen en land heb.
uryanne schreef:Dyonne schreef:Ik vind het persoonlijk wel jammer dat je dan niet op alle shows punten voor predikaat kunt verdienen?
Maar goed, voor mij zijn al die predikaten niet zo van belang.
Niet op alle shows? Je bedoeld shows die niet via het stamboek worden georganiseerd?
Dat lijkt mij vrij logisch eigenlijk. Anders zou ik mijn eigen show kunnen organiseren, zelf keurmeester zijn en direct mijn eigen ponies bovenaan plaatsen.
Dan heeft een predicaat inderdaad geen enkele waarde.
Of bedoel je wat anders?
Balte schreef:Je zou toch denken dat ze je dan de tijd geven tot het voorjaar, pfff, dan kunnen je beestjes sowieso al op de weide en heb je haast tijd tot volgende winter om een plek te zoeken.
Denken ze echt al dat ze over twee maanden gaan kunnen beginnen met bouwen? Dan is het hartje winter en is alles misschien bevroren? Lijkt mij dat dat toch allemaal zo snel niet kan gaan?
Melanie5 schreef:Heb vandaag te horen gekregen dat ik binnen 2 maanden een nieuwe stal moet hebben gevonden. De mensen waar ik nu van huur, hadden een deel van hun terrein verkocht en gaan nu een nieuw huis bouwen. Ze vonden de ruimte die ze hebben te klein, dus nu gaan ze mijn deel van de stal bij het huis trekken en ik kan dus vertrekken. Dit werd vandaag even tussendoor gemeld. Lekker dan, met de winter voor de deur. Hoe ga ik zo snel een betaalbare plek vinden voor 13 ponies?
Lekker kl*te dus weer.