Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

youngster schreef:praat dan lekker op msn met elkaar. Gaan we hier het topic volpraten met Jaaaa msn doet..
Neee msn is weer dood

yorick schreef:heey youngster,nog nieuws dan?

youngster schreef:Nee niet echt. Tenzij je wilt weten dat we net met de kat naar de dierenarts zijn geweest en die nu een antibioticakuur heeft.
Hij is verkouden
youngster schreef:yorick schreef:heey youngster,nog nieuws dan?
Nee niet echt. Tenzij je wilt weten dat we net met de kat naar de dierenarts zijn geweest en die nu een antibioticakuur heeft.
Hij is verkouden
Niseyra dank je wel!

of? maakt het nog uit of je na het groeten linksom of rechtsom richting de A stapt?
Charly schreef:Ah arme kat!
ff vraag mar, weet jij dat... zit die proeven te lezen, dan staat er A afwenden, tussen X - G halthouden en groeten, en vervolgens staat er Bij A de rijbaan in stap verlaten, moet je naar de A toevliegen?of? maakt het nog uit of je na het groeten linksom of rechtsom richting de A stapt?
Charly schreef:Ah arme kat!
ff vraag mar, weet jij dat... zit die proeven te lezen, dan staat er A afwenden, tussen X - G halthouden en groeten, en vervolgens staat er Bij A de rijbaan in stap verlaten, moet je naar de A toevliegen?of? maakt het nog uit of je na het groeten linksom of rechtsom richting de A stapt?
youngster schreef:Charly schreef:Ah arme kat!
maakt niet uit geloof ik, meestal doe ik het naar links.
Niseyra schreef:Ik heb rijles doeidoei
Ik ben heel slecht in gezichten herkennen.Charly schreef:ik ben tegelijk ff NL elftal aant kijken