Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Vanny_ schreef:Noraly balen voor je moederhet zou je maar gebeuren met deze hitte...
Gefeliciteerd met je vader's verjaardag Lysanne.
Ik was vandaag al om half 10 op stal (kwam m'n bed echt niet uit maar ik moest), want de paarden gingen vandaag voor het eerst de wei op om 12 uur tot vanmiddag 3 uur, en ik vond het wel lekker voor Bandit als hij daarvoor al gereden was zodat hij op de wei kan blijven staan (ik zou hem anders denk ik toch niet mee krijgen want meneer weigert dan de wei uit te komen
).
Maarja na het rijden ff afgespoten en gestapt met hem, en ff op stal gezet totdat ze de wei in mochten. Al die paarden voelden gewoon dat er wat was; hinniken, draaien en alles, echt grappig. En toen mocht Bandit naar de wei, nouuu die ging uit z'n dak. Ik wou dat ik m'n camera bij me had, hij voelde zich even een arabier
. Hij ging helemaal met z'n staart omhoog en die hals erop helemaal showen middendraf... vrouw die mij lesgeeft zei al van: "Nou als hij nou ook zo onder het zadel ging lopen, je weet nu wat erin zit
"
Vind het altijd echt leuk om te zien als ze voor het eerst de wei weer in gaan.
WiskyBokjes schreef:Marije hier vanuit Italie...
Nou ik heb erg leuke vakantie gehad
Alleen vandaag ging dus iedereen staken.. dus onze vlucht was geannuleerd..
nou voor de rest was er dus niks maar nu hebben wij een trein geboek die naar Arnhem gaat... we komen morgen om 11 uur pas aan![]()
Pff baal er echt van...
WiskyBokjes schreef:maar ikga weer want me uur is om
quicky_lover schreef:Heee.
Mijn vader is jarig.
Ik heb zooooo zin in paardrijden,
duurt nog effe maarja.
Ik hoop dat we in het springweilandje gaan springen,
nu kan dat eindelijk met dat moooie weer.
Vanny_ schreef:Jammer Mar van die stakingen
Morgen temperatuur tot 27 graden!
Rebeccaa schreef:NEDERLAND IS HET WARMSTE LAND VAN EUROPA OP DIT MOMENT![]()
![]()