Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim_RC schreef:Voor iedereen die morgen al naar Ermelo mag: Heel veel succes!Houden jullie me eventjes op de hoogte? Ik moet morgen gewoon naar school helaas.. Uiteraard ben ik Zaterdag wel van de partij. Zoals Kim al zei: Je hebt gewoon het Welsh virus
Kimm4 schreef:Kim_RC schreef:Voor iedereen die morgen al naar Ermelo mag: Heel veel succes!Houden jullie me eventjes op de hoogte? Ik moet morgen gewoon naar school helaas.. Uiteraard ben ik Zaterdag wel van de partij. Zoals Kim al zei: Je hebt gewoon het Welsh virus
Best een goede reden om morgen ook te gaan toch ;p
Dat heb ik morgen ook haha
Seven schreef:Geen idee heb familie de opdracht gegeven lootjes te kopen en de trekking in de gaten te houden, zou leuk zijn een dekking te winnen voor mn dame
overzee2 schreef:Iemand hier die weet of er een alternatief is voor de live stream van morgen? Ik begreep dat ze nog met alternatieven bezig waren en ben benieuwd of dit is gelukt. Kon er niks over vinden vandaar dat ik het hier probeer.... .
Fotografie91 schreef:Mijn super lieve mams is vandaag met mij mee geweest naar Ermelo.
Helaas mag ik zelf geen auto rijden dus moest wel![]()
Maar het was mijn 1ste CHK en ik vind het super jammer dat ik er morgen niet ben!
Super gezellige sfeer en leuke pony's.
Moet ik zeggen dat ik bij de sectie A maar 1 echt heeeeeel leuk vond!
En 2 andere waar ik ook nog wel bij zal dekken, fijne correcte pony's met goede beweging.
Bij de NWR had ik ook wel een paar favorieten! En de sectie C Cob was de palomino ook wel heel gaaf!
Caesar schreef:Fotografie91 schreef:Mijn super lieve mams is vandaag met mij mee geweest naar Ermelo.
Helaas mag ik zelf geen auto rijden dus moest wel![]()
Maar het was mijn 1ste CHK en ik vind het super jammer dat ik er morgen niet ben!
Super gezellige sfeer en leuke pony's.
Moet ik zeggen dat ik bij de sectie A maar 1 echt heeeeeel leuk vond!
En 2 andere waar ik ook nog wel bij zal dekken, fijne correcte pony's met goede beweging.
Bij de NWR had ik ook wel een paar favorieten! En de sectie C Cob was de palomino ook wel heel gaaf!
Nou ben ik wel benieuwd naar jouw A favoriet; de palomino die voorop liep in zijn groep?