Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Honeys schreef:@ Melanie gefeliciteerd!
Ik kom ook weer even om een hoekje gluren, heb het erg druk gehad met van alles en nog wat. K heb de ponies trouwens nog niet verkocht, kon er het juiste baasje / bod niet voor vinden
.
Voor m'n hengstveulen ben ik nu op zoek naar een opfok adresje, zowieso voor de winter.. Misschien langer. Weten jullie misschien wat?
Honeys schreef:@ Melanie gefeliciteerd!
Ik kom ook weer even om een hoekje gluren, heb het erg druk gehad met van alles en nog wat. K heb de ponies trouwens nog niet verkocht, kon er het juiste baasje / bod niet voor vinden
.
Voor m'n hengstveulen ben ik nu op zoek naar een opfok adresje, zowieso voor de winter.. Misschien langer. Weten jullie misschien wat?
regtur schreef:uryanne schreef:Als het goed is heb ik in het nieuwe jaar een merrie met het silver performance predicaat van het WPCV.
1 van de fokdoelen die ik me voor ogen heb is dan bereikt
Ik heb daar nog nooit van gehoord, leg uit.
uryanne schreef:Als het goed is heb ik in het nieuwe jaar een merrie met het silver performance predicaat van het WPCV.
1 van de fokdoelen die ik me voor ogen heb is dan bereikt
Melanie5 schreef:Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van dit voorstel vind. Aan de ene kant is het wel een idee om ervoor te zorgen dat WPCV ponies toch een predikaat kunnen halen, aan de andere kant vraag ik me af wat de meerwaarde is.
Ik vind wel dat het ook echt een onderdeel van een show moet zijn en niet een aparte rubriek.
PeeWij schreef:Een A pony kan niet eens uitgebracht worden op dressuur M niveau!
PeeWij schreef:Het is geen voorstel meer maar zelfs al aangenomen. En dan staat er nog iets in wat helemaal niet kan, namelijk:
Een dier komt in aanmerking voor het predicaat “Gold Performance” als deze bij de KNHS of vergelijkbare organisatie één van de volgende niveau heeft bereikt: pony´s in klasse A en B Dressuur M1 met 1 winstpunt
Een A pony kan niet eens uitgebracht worden op dressuur M niveau!
regtur schreef:PeeWij schreef:Het is geen voorstel meer maar zelfs al aangenomen. En dan staat er nog iets in wat helemaal niet kan, namelijk:
Een dier komt in aanmerking voor het predicaat “Gold Performance” als deze bij de KNHS of vergelijkbare organisatie één van de volgende niveau heeft bereikt: pony´s in klasse A en B Dressuur M1 met 1 winstpunt
Een A pony kan niet eens uitgebracht worden op dressuur M niveau!
Willie Wortel is indoorkampioen geworden in maart 2010 M1 dressuur en outdoorkampioen sept 2010, Hippiade M 2 dressuur.
pietsie schreef:Willie Wortel was bij beindiging met Romy M2 dressuur met een heleboel winstpunten.Dit is de hoogste klasse voor een B pony (sportmaat).
dion1anouk schreef:Dus is hij een Welsh A in de Categorie b![]()
regtur schreef:dion1anouk schreef:Dus is hij een Welsh A in de Categorie b![]()
Je, verwarrend he? En om het nog lastiger te maken was hij eerst een A pony in de klasse a, maar wordt vaak in handicap gereden met de klasse b, maar hij is nog ietsje gegroeid en is nu een sectie A in de sportklasse b. Dit betekent wel dat hij vaak de kleinste is van de deelnemers in zijn rubriek, die immers doorloopt tot 1,27m.
uryanne schreef:regtur schreef:
Dus is hij een Welsh A in de Categorie b![]()
Je, verwarrend he? En om het nog lastiger te maken was hij eerst een A pony in de klasse a, maar wordt vaak in handicap gereden met de klasse b, maar hij is nog ietsje gegroeid en is nu een sectie A in de sportklasse b. Dit betekent wel dat hij vaak de kleinste is van de deelnemers in zijn rubriek, die immers doorloopt tot 1,27m.