Ja nou. TOen ik bij Shannen was, had ik dus ook iemand gezien. En ik zat al tegen Shannen; Ja ze lijkt er wel op.. Maar ik durfde het dus niet te vragen. En we hadden het over Simple plan ofzo, en Shanna (zo heette die andere dus xD) die dacht nog; Oh, daar is Rebecca ook geweest. Maar had nooit nagedacht dat ik het dus kon zijn..
Anoniem
Geplaatst: 19-02-09 22:53
Arwin6 schreef:
haha inderdaad, heb je ook het idee onderhand dat iemand je volgt
Hihi ja want ik zie d'r dus nooit hé of het valt me gewoon niet op..
Ik dacht toen ik 11 was zo'n jongen leuk te vinden hè. Kende 'm van de manege dus dat was natuurlijk helemaal sexie. Kom ik 'm nu tegen op hyves, hij's inmiddels 17. En serieus. WOOOOOOW.
Ik ben met niemand bezig. Niemand is bezig met mij.
Maar ooooo ik heb een plannetje joh. Mijn plannetjes lopen altijd in de soep. Omdat ik a) het niet doe b) iemand roet in het eten gooit c) hij de plannen wijzigt.
Carolienn_
Geplaatst: 19-02-09 23:06
hahaha ik hoop het
ja maar jongens lopen toch 2 jaar achter dus 17= 15
Pfft, mijn 'jongste' crush die serieus was, was ook 2 jaar ouder. Niet dattie dood is ofzo. En ook niet dat ik veel crushes heb gehad. Twee.
Carolienn_
Geplaatst: 19-02-09 23:10
Maaar ik ga tv kijken enzo. tot Meurgeeee <3
Anoniem
Geplaatst: 19-02-09 23:10
Deeeuy
Noraly_
Geplaatst: 19-02-09 23:11
Hitime schreef:
Ik dacht toen ik 11 was zo'n jongen leuk te vinden hè. Kende 'm van de manege dus dat was natuurlijk helemaal sexie. Kom ik 'm nu tegen op hyves, hij's inmiddels 17. En serieus. WOOOOOOW.
Tsja mijne was 1 jaar en een maand jonger. Oh en wacht, ik vergeet 4 cruciale dagen. Maarja hij suckt ook. Duidelijk dat 'ie 2 jaar achterloopt ja. Okee wacht, alleen híj was stom als 14jarige