Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:@regtur: ik zal Patries vragen of we langs gaan. Ik denk het wel, we gaan op tijd richting Drenthe. O ik bedenk me nu dat ik Petra nog wel even moet bellen voor die tijd haha.
wbt de Veulenverkiezing, het houdt gewoon in welke veulens de meeste indruk hebben gemaakt op mensen hier op Bokt. Rebel had bijna het dubbel aantal stemmen dan de tweede plaats. Echt heel mooi. Dus ook hier iedereen bedankt voor het stemmen.
Melanie5 schreef:Ik heb het ook koud hoor. Ik moet 's morgens kranten uitdelen en dan sta ik 2,5 uur stil. Ik was echt bevroren vanmorgen. Heb nu al genoeg van de winter.
Ponies hebben nergens last van, die vinden het prima.
Melanie5 schreef:@regtur: ja dat is waar, 21 december. Ik tel nu al af haha. Ben het echt alweer zat. Erg he?
Ik kijk heel erg uit naar het voorjaar, naar de nieuwe veulens en weer tripjes naar Wales.
Volgens mij zag ik vandaag bij Sikyra iets bewegen in de buik. Moet er nog 2 opvoelen, maar het is er nog niet van gekomen.
T3mptati0n schreef:Idd haar eerste veulen. Normaal loopt ze er zo bij in deze tijd van het jaar:
http://94.100.123.174/1211050001-1211100000/1211082101-1211082200/1211082121_6_n8o0.jpeg