Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) doeii

Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks. 

Vanny_ schreef:Haalloo
Vanavond optreden!Word echt te hyper... iedereen die meedoet aan Nacht v/d Muziek op school krijgt zo'n polsbandje dat je HW-vrij hebt vandaag, dus ik hoef geen SO Duits te maken straks.
Onze NL-docente is voor de vakantie gestopt, dus zouden we na de vakantie een nieuwe krijgen... Het duurt natuurlijk ff voordat alles is geregeld, dus zouden we gisteren voor het eerst les hebben van haar. NL was echt vaak uitgevallen (beter)... Wat horen we net, die vrouw heeft 3 uur lesgegeven op onze school op 1 dag, maar heeft dezelfde avond nog ontslag genomen!
Ze had wel ervaring met lesgeven maar ze had alleen nog maar aan volwassenen lesgegeven, het bleek dat ze een totaal andere verwachting had... maar iedereen zegt dat ze gewoon is weggepest & het niet aan kon...
Maar wat is der aan de hand?
Je hoeft niet te zeggen hoor, maar als je het kwijt wil...me pb box staat open
Het klinkt niet stom hoor...