patrick76 schreef:moet het ijzer smeden als het heet is . . .
Helemaal mee eens

Lijkt mij een leuke pony. Hopen dat ze er overheen bieden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
uryanne schreef:patrick76 schreef:voor de serieuse liefhebber heb ik een 11 jarige sectie A vos ruin te koop. Super onder het zadel. Loopt keurig dressuur en springt als een leeuw. Bles en 4 wit.1,23 groot. Een zoon van Vechtzicht's Hywel.
Vlotte handel? Zie op Mp dat ene wormgoor een bod heeft gedaan op deze pony
Melanie5 schreef:Heb alleen 2 donkere in de stal. Zal morgen buiten wat fotos maken.
Dylan is echt een buffel. Wat een kast van een veulen is dat. Dolly is kleiner, maar wat een koppie heeft zij. Ben echt superblij met ze.
En ze zijn super afgeleverd door Colin. Ze moesten pauze houden voor de tachograaf, dus kon ze meteen even de ponies laten zien. Niet zijn type, maar Damon vond hij super, vooral vanwege de bloedlijnen. Jammer dat Damon geen Engels papier heeft, al zou dat volgens Colin makkelijk moeten kunnen omdat hij wel grotendeels Engels gefokt is.
patrick76 schreef:voor de serieuse liefhebber heb ik een 11 jarige sectie A vos ruin te koop. Super onder het zadel. Loopt keurig dressuur en springt als een leeuw. Bles en 4 wit.1,23 groot. Een zoon van Vechtzicht's Hywel.
Deeday schreef:Melanie5 wat een knappe pony's! Vooral Dylan!
Patrick, vind het ook wel erg sjiek pony-tje!
Hier heeft mijn pown het uitbreken helemaal ontdekt... Dus als iemand nog tips heeftstroom is goed heb het net even gemeten voor zekerheid...