Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel vervelend van die 'vriendinnen'... Hitime schreef:Het is vanwege.. Nou ja.. Iemand die mij blij maakt.

Zo dat is echt lang geleden voor mij… ik had 539, maar ik wilde naar de school waar ik nu op zit, en daar moest je 540 voor hebben (havo/vwo school). Dus ik janken
(schaam me echt), bleek helemaal niet nodig te zijn want ik had als advies gymnasium.
. Wil ik een keer voor de verandering écht leren (woordjes), dus ik dacht ik doe het ff op de comp., doet internet het heel de tijd niet… nou dan niet, heb ff filmpje gekeken. Daarna later nog een keer gekeken of hij het eindelijk deed, zie ik dat er zo'n kabeltje niet aangesloten is om verbinding te maken hoooooow...
, ik zal alleen nog maar niet te vroeg juichen... Morgenavond optreden op school
we hebben niet eens veel geoefend. Poging tot 'serieus repeteren' was heel lastig haha. 
!!!'
!
Celiien schreef:Heey everybody ben weer back!
VANAAF ELLA ENCHANTED OP TV!![]()

Silfanoo schreef:Wist je dat... Er ook een Welshpraters hyves is?

Nyckle schreef:Jij bent góéd!![]()

Lynn_x schreef:Silfanoo schreef:Wist je dat... Er ook een Welshpraters hyves is?
neee. vertel!
Vanny_ schreef:Hitime schreef:Het is vanwege.. Nou ja.. Iemand die mij blij maakt.
Oo dankje [naam], hou ook van jou.
HAHA grapje, wie zou DAT nou zijn...