PeeWij schreef:Ik zou nog eens naar de Rietveldenweg bellen, of komt ie niet uit Den Bosch?
jawel......
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Ik zou nog eens naar de Rietveldenweg bellen, of komt ie niet uit Den Bosch?
madrieka schreef:Citaat:Die zullen ze de brug toch wel over laten. Normaal ga ik altijd naar Heil markt, maar helaas maandag kan ik echt niet!
en ons mam maakt nog wel van die heeerlijke erwtensoep.....
madrieka schreef:
Die zullen ze de brug toch wel over laten. Normaal ga ik altijd naar Heil markt, maar helaas maandag kan ik echt niet!
benniebang schreef:hoe laat hadden ze gezegd dat ie zou komen dan??
madrieka schreef:benniebang schreef:hoe laat hadden ze gezegd dat ie zou komen dan??
vandaag.... en tja dat is ruim bekeken
PeeWij schreef:Von je moet nog wel een beetje met de quoteknop leren omgaan. Altijd de bovenste tekst weghalen samen met de laatste naam!
PeeWij schreef:Citaat:
en ons mam maakt nog wel van die heeerlijke erwtensoep.....
madrieka schreef:PeeWij schreef:Von je moet nog wel een beetje met de quoteknop leren omgaan. Altijd de bovenste tekst weghalen samen met de laatste naam!
ja weet ik ik zit altijd te kl!@#ten met dat ding ,tja blond hè
madrieka schreef:nog fotoootje
PeeWij schreef:Nee hij moet eerst langs de tuner ander chipje erin. Ze moet haar Alfa wel bij kunnen houden!
madrieka schreef:
nog fotoootje
madrieka schreef:PeeWij schreef:Nee hij moet eerst langs de tuner ander chipje erin. Ze moet haar Alfa wel bij kunnen houden!
Hij gaat maar 15 km per uur en de alfa 270 dus dat gaat nooit nie lukken