Volgens mij eten wij vanavond heel lekker. Iig, het ruikt goed

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hitime schreef:Het water loopt me in de mond.
Landallis schreef:Helaas staat ze nu op de weize heeft straal kanker
Cynn_x schreef:Woops.. geen idee wanneer ze terugkomt!
Maar ik was idd als ik haar was al begonnen
kost best veel tijd om een goed topic te maken..
Landallis schreef:Helaas staat ze nu op de weize heeft straal kanker
Citaat:Mijn band met de Welsh is: Zeer goed
Landallis schreef:we hebben haar laten behandelen alles weg laten snijden, voor had ze bijna niks door te staan is dat nog erger verslechterd dus kwamen de maaden eruit![]()
ja en de dokter zijn er moest een groot wonder gebeuren en aangezien we er al 2 jaar mee bezig zijn en bijna nogmeer onkosten hebben gehad dan t paard zowat kosten hebben we gezecht dan zetten we haar maar op de wei dan moet de natuur maar zn werk doen, en eventueel een veulentje fokken. tis niet anders t ging super ging echt de goede kant op met wedstijden ect. want ze was echt en btichy kwa rijden enz. maja tis niet anders...
Celiien schreef:Landallis schreef:we hebben haar laten behandelen alles weg laten snijden, voor had ze bijna niks door te staan is dat nog erger verslechterd dus kwamen de maaden eruit![]()
ja en de dokter zijn er moest een groot wonder gebeuren en aangezien we er al 2 jaar mee bezig zijn en bijna nogmeer onkosten hebben gehad dan t paard zowat kosten hebben we gezecht dan zetten we haar maar op de wei dan moet de natuur maar zn werk doen, en eventueel een veulentje fokken. tis niet anders t ging super ging echt de goede kant op met wedstijden ect. want ze was echt en btichy kwa rijden enz. maja tis niet anders...
DE NATUUR ZIJN WERK DOEN![]()
euh,
als je paard pijn heeft
dan laat je haar toch inslapen?
niet wachten tot ze uit haar zlef ene keer dood is.. klinkt hard hoor
maar dat is hoe ik het zie