Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:ik duim mee!
PeeWij schreef:Eveline mag zich altijd warmen bij mij. Wie weet wat ervan komt!
benniebang schreef:PeeWij schreef:Eveline mag zich altijd warmen bij mij. Wie weet wat ervan komt!
HA! juist, leg dat mijn vriend eens uit?
benniebang schreef:Daar heb je wel een puntje. Maar ijskoude voeten,handen. beetje een afknapper
PeeWij schreef:Apparte naam Stans, hoe zijn je ouders aan deze naam gekomen? en dan ook je Bokt naam. waar ben je niet bang voor?
madrieka schreef:Harder duimen jongens.....
madrieka schreef:Harder duimen jongens.....
benniebang schreef:madrieka schreef:Harder duimen jongens.....
wil ik wel maar weet niet zo goed waarvoor. Paars gele bus???
PeeWij schreef:madrieka schreef:Harder duimen jongens.....
Worden ze wel lekker warm van, maar ik moet nu echt stoppen met duimen, ze beginnen te bloeden.
Sorry, maar de thuiszorg zijn ambtenaren. Ik kan me neit voorstellen dat die na 4 uur op vrijdag nog werken. Ik denk dat het pas maandag wordt
benniebang schreef:PeeWij schreef:Apparte naam Stans, hoe zijn je ouders aan deze naam gekomen? en dan ook je Bokt naam. waar ben je niet bang voor?
eigenlijk Constance, Franse naam, mijn oma heette ook zo. Niet erg origineel nee.
Nergens bang voor? Vast wel, ben t alleen nog niet tegen gekomenhihihihi
madrieka schreef:PeeWij schreef:Worden ze wel lekker warm van, maar ik moet nu echt stoppen met duimen, ze beginnen te bloeden.
Sorry, maar de thuiszorg zijn ambtenaren. Ik kan me neit voorstellen dat die na 4 uur op vrijdag nog werken. Ik denk dat het pas maandag wordt
maandag kan niet is paarden markt.....
Citaat:Die zullen ze de brug toch wel over laten. Normaal ga ik altijd naar Heil markt, maar helaas maandag kan ik echt niet!