Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chantalll schreef:Cerutti is idd echt superknap en een topbeweger dus ben benieuwd hoe de combi Vanety met hem uitpakt.
Idd Caesar ... wil zo graag nog een veulen van LL met Schimp.
Chantalll schreef:Ja idd, maar ben echt superovertuigd van Vanety in combi met hem ... denk dat er een schitterend veulen uit gaat komen ... maar goed eerst de twee merries maar eens drachtig zien te krijgen...
Chantalll schreef:Ik verwacht nu ook geen problemen hoor, maar goed je weet maar nooit.
Kijk ook erg uit naar het eerste druppie van Vanety haha en het zit er nog niet eens in ... verschrikkelijk.
Fotografie91 schreef:Mijn bolly mag het nu wat rustiger aan doen ze past niet meer voor de kar![]()
Ze gaat nog 2x in de week aan de longe voor de extra beweging en dan onderhoud ik ook wat spieren![]()
Even foto na het longeren.
[ [url=m/ok4Tk9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze vond het niet zo leuk meer![]()
Ze begint echt steeds beter te worden stuk vrolijker in der vel en fitter dus het werkt wel allemaal![]()
Nu hopen dat ze een leuk veulentje krijgt en dan op voor voorlopig keur
vivana schreef:Fotografie91 schreef:Mijn bolly mag het nu wat rustiger aan doen ze past niet meer voor de kar![]()
Ze gaat nog 2x in de week aan de longe voor de extra beweging en dan onderhoud ik ook wat spieren![]()
Even foto na het longeren.
[ [url=m/ok4Tk9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze vond het niet zo leuk meer![]()
Ze begint echt steeds beter te worden stuk vrolijker in der vel en fitter dus het werkt wel allemaal![]()
Nu hopen dat ze een leuk veulentje krijgt en dan op voor voorlopig keur
Kun je de burry's niet breeder maken,(lol)
Ziet er goed uit!