Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:PeeWij schreef:Maderieka Van Berne bij jullie in het dorp heeft toch wel een inruilertje staan!
Ja maar zoals ik al zei ikke nie centjes helaaas
benniebang schreef:allemachtig wat heb ik het koud!
Citaat:Ja jij wilt een Alfa rijden! Is ie er al?
PeeWij schreef:Koud? In Siberie is het koud, hier is het aangenaam lekker fris! Heerlijk weer de airco aan op 21 graden!
PeeWij schreef:Zijn we weer terug bij gisteren, daarvoor dient de man, altijd warm en kan je mooi tegenaan kruipen! Vindt de gemiddelde man ook niet erg!
Welshfanatic schreef:Foto uploaden bij www.je-foto.nl dan kopieer je de link die begint met http://, die link zet je op de volgende manier neer: [img]link[/img] (dus tussen die tags)
madrieka schreef:Evatje en benniebang jullie moeten je nog voorstellen...wij hebben daarvoor een lijstje iedereen die hier post het volgende lijstje alstjeblieft in willen vullen? Dan weten we wie, wie is
Mijn echte voornaam is: Stans
Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Amersfoort
Daar woon ik met: Vriend en hond
Ik heb wel/geen relatie: wel dus
Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: niet
In het dagelijks leven ben ik: werk in gezondheidszorg
Indien student: ik studeer:
Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 6, maar geen van allen welsh behalve die van mij
De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): NWR
Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is:
Ik fok onder de stalnaam:
Verder heb ik de volgende huisdieren: hond
Dit ben ik (foto): volgt nog
Ik wil nog vertellen dat:
r een lijstje voor,
regientje schreef:
madrieka schreef:regientje schreef:
effe link aangepast