Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madrieka schreef:Hij komt niet bij de dealer vandaan we hebben hem via het bedrijf waar frank zijn andere alfa's in onderhoud heefd en daar heeft ie m stomgenoeg zonder garantie gekocht...
benniebang schreef:geen verstand van.. maar dat is nog eens een auto!
benniebang schreef:@ madrieka hmmm, grootste hobby he? alleen alfa's of zowiezo auto's? ik zoek nl. nieuw auto tje, laatst deze in de prak gereden... hij rijdt wel weer maar vraag niet hoe.. wat is nou een echt goed autootje wat niet zoveel zuipt en waar je een beetje van op aan kan qua starten en zo?
PeeWij schreef:benniebang schreef:geen verstand van.. maar dat is nog eens een auto!
Willie heb jij dezelfde vraag als ik?
Kan er een trailer achter? Anders is het een waardeloze auto!
madrieka schreef:@yorrie we hebben idd een erg goede relatie met die garage...
benniebang schreef:jammer, heb zelf echt de ballen verstand van auto's
madrieka schreef:PeeWij schreef:Willie heb jij dezelfde vraag als ik?
Ja er kan een trailertje achter hij mag 1700 k trekken
PeeWij schreef:madrieka schreef:@yorrie we hebben idd een erg goede relatie met die garage...
Dat is algemeen bekend bij Alfa rijders! Hebben idd de beste relatie met de manager werkplaats!
PeeWij schreef:Willie heb jij dezelfde vraag als ik?
benniebang schreef:iemand dan een heeeeeele goedkope, goede, niet veel zuipende alfa te koop?
keresa schreef:mensjes ik ga nu echt weg doei en tot vanavond
PeeWij schreef:Maderieka Van Berne bij jullie in het dorp heeft toch wel een inruilertje staan!