Caesar schreef:sneeuwpop schreef:Oh Caesar, dat lijkt me heel zwaar. Nu is elke zwangerschap anders, maar hoop iig dat die van jou mee valt.
Slecht slapen voor de zwangerschap hoor er wel vaak bij, dus dat maakt het waken wel makkelijker

Heb toevallig vandaag mijn verlof geregeld. Neem 6 weken vooraf op zodat ik in principe alle uitgerekende data thuis ben en me daar dus volledig op kan focussen. Zoals het nu gaat, heb ik daar nog wel vertrouwen in, al merk je wel dat je minder kracht in je lijf hebt qua spieren en sneller bekkenpijn bij grote inspanning. Al met al mag ik ook absoluut niet klagen en met deze zwangerschap zie ik het nog wel in als te doen. En mijn vriend is heel behulpzaam (ervaring met koeien) dus ik verwacht dat ik ga kijken en hij het werk doet

Dan komt dat wel goed
. 6 weken is trouwens zeer aan te raden haha
Vorig jaar verlof naar beide veulens gepland, geen een van de twee is natuurlijk in het verlof geboren haha. Dit jaar zien we wel waar het schip strand, het is er ook maar eentje dus dat valt wel een beetje mee. Ik ben ontzettend benieuwd maar er nog niet zo mee bezig eigenlijk. Pony is onervaren maar meestal loopt dat wel los.
regtur schreef:De eerste die bij ons moet gaan bevallen is een aangekochte merrie, de 11jarige Carylmai Rhosyn Rhydd, zij moet ergens eind Februari.
Een poos daarna gaat het echte feest beginnen en krijgen we, als alles goed gaat in de laatste week van april en eerste van mei 5 veulentjes van Dirion Dewi en op het eind van mei nog een laatste, van Willie Wortel. Sommige merries hebben al een hele buik, sommige zijn nog zo plat als dubbeltjes. Van voorgaande jaren weet ik dat wat je ook aan de buitenkant ziet, of denkt te zien er altijd weer verrassingen, maar ook teleurstellingen zijn.
[ [url=m/WtNIDb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Joy bijv. van haar dacht ik tot de laatste maand dat ze leeg was. Nu lijkt dat weer zo...
Benieuwd naar alle dewi veulens dit jaar.
mijn merrie is ook nog weinig aan te zien. Maar dat had haar moeder ook de eerste dracht, we zullen wel zien.
Lekkere drukte wel zo met 5 van die rakkertjes in de wei straks.