Ik geloof dat ik een beetje ziek aan het worden ben. Sowieso ben ik echt strontverkouden en gisteravond(uur of 1) moest ik kotsen. Moet dat nou net als ik vakantie heb?
Ik krijg wel kleedgeld, 50 per maand. En 25 euro zakgeld per maand. en zo om de 5 maanden 20 euro beltegoed. Wat ik dan te kort kom qua beltegoed moet ik zelf maar halen..
En thanks Taan en Carolien en Shannen over m'n haar 't is echt wennen, haha. xD M'n oma vond het ook leuk.
Stoer filmpje van "Terror" (:')) Bandit.
Ik moest laatst 2 testen doen, in lesuren , kreeg ik ook 10 euro voor. ^^ Voor 2 studenten ofzo..
En ik wil ook zomer! Hele avonden skaten (oef, met mijn conditie.. xD), zee, strand, zwembad..
Bij ons word alles geregistreerd op afwezig zijn.. En ze zijn ook best streng bij ons. Dus spijbelen zit er niet in.. Laatst wel, dachten we dus dat we na het 4e uitwaren (5e + 6e + 7e vielen dus uit, dachten we) bleek dat we het 7e nog natuurkunde hadden.. Was er dus níemand geweest. Ghehe. Dat vond ik echt leuk. Want da's echt een rotleraar..
Manon is ziek.
*is bij
Ooh, nee, mijn ouders hebben nog niks over die prikken gezegd, zolang ze dat neit doen ga ik er van uit dat ik ze niet haal..
Maar echt. Bij die 'eind' dans van Dirty Dancing hé, die lift. Nou echt..