Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zazoe schreef:_R_G_ schreef:weetje ik ben eigelijk wel benieuwd wat jullie gaan doen 'later' haha
wat jullie willen gaan studeren enzo
Ben ik ook wel benieuwd naar..
Ik vind fotografie leuk, en paarden ook, maar ik ben bang dat als ik met paarden ga doen, dat ik het dan niet meer leuk ga vinden ofzo.
Jurrist, advocaat of journalist lijkt me leuk, maargoed.. Ik hoef volgend jaar pas te kiezen
Vanny_ schreef:Trouwens weet je wat er vandaag was
Ik heb een buurjongen die ong. 19 is ofzo. Ik sprak hem eigenlijk haast nooit en hij heeft ook een broertje van ong. 17 ? Laatste tijd zag ik hem best wel vaak en praatten we weleens en heb ook een x lopen voetballen met hem toen ik met een vriendin was. Maar hij is best wel leuk. z'n broertje eigenlijk nog beter
Maar hij heeft dus een eigen auto en vandaag regende het heel erg en ik moest naar Bandit (was van plan met de bus te gaan). Er was een vriendin bij me en ik was buiten met haar aan het praten want ze liep ff mee naar de bushalte. Dus toen waren we zo een beetje aan het praten over dat ik bijna een halve wereldreis moest maken om naar de pony's te gaan (als grapje).
En toen was hij dus toevallig ook buiten en hij wilde in z'n auto stappen (hij was met z'n moeder). Vraagt ie of hij me anders kan brengen want hij moet toch dezelfde kant op (was wel waar trouwens). Maar heb het niet gedaanbedoel al was die met z'n moeder. Ik ken hem amper ? Die moeder vroeg ook helemaal of ik anders mee wilde rijden omdat het zo regende
xBernice schreef:je zat er naast barbara het was L1 dressuur en B springen maar ik mag L starten..
prom schreef:Jaja, je heb hem helemaal goed