Sjoert, gefeliciteerd met het halen van je bachelor! Hoeveel jaar moet je nu nog?
Hier ook een kat, maar geen muizen.
Bij mijn oom zijn een stuk of 15 katten en ontelbare muizen... Daar liggen dus regelmatig lijken
.
Dyonne, ik zag dat je Caru verkocht hebt? Wat jammer! Mag ik vragen wat de reden was?
Sjoert, met Ivanka en Aidan is alles goed
!
Ivanka heeft het eigenlijk wel heel erg relaxed nu, ze hoef alleen maar te werken als ik zin heb. Wat nu eigenlijk neerkomt op zo'n 3x per week
. Ruim een maand terug kwam uit bloedonderzoek dat ze een maagzweer had. Opzich merkte ik niks aan haar, maar eind juni (en toen was het ook al érg warm) had ze nog een wintervacht alsof het januari was. Dus bloed laten prikken en toen kwam dat eruit. Ik heb haar toen ook gelijk laten scheren, maar ze is toen vrij snel weer opgeknapt
. Bij haar had het niets met verkeerd voer te maken, maar waarschijnlijk door stress. Stress toen Aidan weg is gegaan en toen bleef ze dus weer alleen achter.
En dát was voor mij een heel goed excuus om mijn schimmelpoownie erbij te kopen
.
Met Aidan gaat het ook goed. Die groeit, maar ziet er op het moment niet uit. Groot hoofd, lang slungelig lijf.. Beetje uit model
. Ach ja, trekt wel bij. En anders maar niet
.