Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Chary_xX schreef:Nu, hij zal in september naar hier komen, dan is hij 4 maand.
Als het echt moet vind ik hier wel iets in de buurt waar hij kan staan, zelf kan ik hem als hengst hier ook apart houden, maar zo een jong ding laat ik liefst niet alleen staan.
joostvangestel schreef:Gevaarlijk is verliefd worden niet, het kan wel duur worden maar dat is wat anders. Dat liefde op het eerste gezocht is trouwens maar heel zeldzaam. Als je een pony gezien hebt die je daarna niet uit je hoofd kan zetten. Meestal zijn dat niet de minsten
Chary_xX schreef:Ik kom nog eens even piepen, niet thuis geweest, dus ook geen pc bij de hand..
Rivendell, ik woon in Belgie, dus Nederland is al snel te ver voor mij.. Hier is niet echt sprake van opfok, daar zijn ze in Nederland meer mee bezig, maar als ik iets zoek om Royalty bij te plaatsen, zoals een ruintje ofzo, dan zal ik hier wel iets vinden, daar heb ik al goed bij nagedacht ( anders had ik hem natuurlijk niet aangekocht)
Wij zijn nu ook zijn stalletje aan het klaar maken, de stal staat er al, maar omdat er een tijdje varkens inzaten, was die niet meer in gebruik genomen.. Mijn Shet gaat er ook nooit in, die staat altijd met haar snuit in het gras..
Hoe groot is jullie stal voor een A Welsh? Want doordat er 2 varkens inzaten is er een tussenschot ingeplaats, ik mag kiezen of ik het tussenschot laat staan of het weg mag. Ergens vonden ze het hier beter dat het tussenschot zou blijven, zo kan ik de pony's scheiden, maar ik twijfel of de stal dan nog wel groot genoeg is... De stal is intotaal 4m op 6m, dus 1 helft is 2 op 3 meter, is dit wel groot genoeg? Of toch best het tussenschot er uit halen? (heb tot nu toe enkel ervaring met de Shetters).
Rivendell schreef:Nu ben ik wel heel benieuwd wie je gezien hebt:)