Hitime schreef:Liedje ken ik niet.
ken je de Sound of Music niet
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hitime schreef:Liedje ken ik niet.

Silfanoo schreef:Woow ik keek even snel naar de pagina's dacht dat we nu op 450 waren (ik keek snel) ik dacht al zo van: wwwwooooow nog maar 50? Keek ik weer, stond er 350!
_Barbara_ schreef:Hij zit bij een vriendin van mij in de klas, en dit hebben ze allemaal gehoord:
Hij was om 8 uur op school, maar niet in de les. Zijn tas was gewoon thuis maar dat had z'n moeder nog niet ontdekt. Hij heeft tot half 10 in het OLC gezeten. Maarja, dat is gewoon normaal in onze school. Toen is ie om half 10 met z'n oude en nieuwe jas naar buiten gelopen. Naar de trein, hij had ook een afscheidsbrief gemaakt voor zijn beste vriend. Ik al helemaal in schock. Maarnee, hij was niet dood. Hij ging met de trein naar Utrecht of Amerstam. Om een nieuw leven te beginnen. Hij wou de wijde wereld in .. Hij was vanuit school naar station Reeshof gelopen, vlakbij. Vanuit daar is ie vertrokken. Ik zag in de pauze eerst de congierge nog bozer dan anders kijken, en zijn menotr erachter aan met een gezicht van: Ik probeer maar een beetje vriendelijk te blijven maken maar het lukt niet. En daarachter zijn meoder helemaal in paniek ..

Winniiee schreef:Ik heb me cito score : 546!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yiiiiiiiiiihhhhhhhhhoooooooooeeeee!!!!
Winniiee schreef:Ik heb me cito score : 546!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Yiiiiiiiiiihhhhhhhhhoooooooooeeeee!!!!

Winniiee schreef:Nee VWO !!!!!!!!!!!!!
Winniiee schreef:Nee VWO !!!!!!!!!!!!!

Hitime schreef:Winniiee schreef:Nee VWO !!!!!!!!!!!!!
Goedzo!
Gymnasium zelfs hè?
Vanaf 545.
Maar ga denk ik tto doen !

Hitime schreef:Winniiee schreef:Nee VWO !!!!!!!!!!!!!
Goedzo!
Gymnasium zelfs hè?
Vanaf 545.
Silfanoo ! Het is gewoon VWO + Grieks en Latijn eigenlijk VWO+ beetje hetzelfde als VWO+