Hij kan echt gewoon niet een keer normaal doen tegen andere paarden uitzonderingen daar gelaten en dan kijkt ie daarna echt zo naar mij van; ik ben toch heel lief?
Anoniem
Geplaatst: 18-02-09 19:48
Hij kijkt op dat eerste stukje dat paard ook zo aan van 'Waarom schrik jij niet? '
Ruth(blz. 344): Whaha! Doos. Maya(blz. 345): Ik zat eerst ook onder turnen, maar ben er mee gestopt. Iedereen die praatte over voetbalclubs(blz. 345?): PSV is de beste. Maya(blz. 345): Dat kon ik vroeger ook. Tania(blz. 345): Rare bel. Maya(blz. 345): Raar van je neus, hoop dat het niets ergs is. Noor(blz. 346): Haha, slim! Ruth(blz. 347): Laura moet ook een CITO-toets maken, maar krijgt er een Iris-cheque voor. Noraly(blz. 347): Cool! Maya(blz. 347): Je hebt PB/PM.
Ik krijg zakgeld. Haha Tania. Anne ik heb je op hyves toegevoegd.
Ik wil ook iedereen op hyves en op msn. Morgen krijg ik mijn advies. Maar ik weet 't al. Maar ben toch benieuwd wat ze verder gaat zeggen.
Weer bijgelezen trouwens.
Vanny_
Geplaatst: 18-02-09 20:05
zozo anouk altijd met d'r bijleesverhalen
ooo ik heb ook echt zin in de zomer! 'wintersport' dat klinkt weer gelijk zo dat de lente nog lang niet in zicht is .
Ik wil ook zomer ! Vandaag en zaterdag had ik wel een beetje zomergevoel. 't Was gewoon niet zo'n dag van ieee koudkoudkoud en o nee ik ben mijn handschoenen kwijt.
Het blijkt dus dat ik morgen om half 3 naar de tandarts moet, dat is 't 7e uur, en dan heb ik tussenuur. Nouja, dat is dus balen. En ik heb 't 6e uur Duits, maar dat heb ik 't tweede ook al dus dat vind ik doelloos. Dus wilde ik 't 6e nakomen, maarja, dat mag natuurlijk niet, want dat mag niet onder de les hè. En zeker niet als je daarna nog les hebt, wat ik dus heb. Maar omdat ik daarna na de tandarts moest, zeg ik gewoon dat ik geen Duits heb en dat ik dan wil nakomen. En dan kom ik toch het zesde na en dan heb ik mijn zin.
__Anouk
Geplaatst: 18-02-09 20:46
Ruth je bent iets té slim voor mij. (heb jij trouwens msn? en heb ik je al op hyves? )