ik snap het heel erg hoor ik zou ook al zou ik te groot zijn voor mijn pony hem ook never nooit de deur uit doen.
ik ben ook te groot voor smurf maar zo af en toe 2x in de week even lekker rijden kan echt geen kwaad, en voor dressuur werk heb ik Ferdie.
k heb dat heel erg met me shetlanders ik doe er bijna niks meer mee maar al voel ik me elendig poedersuiker of gewoon niet zo happy ga ik naar hun toe even potje uitjanken en dan word ik gewoon weer hellemaal lekkerder door hun omdat ze je dan gewoon soort van begrijpen.
Hoi.. ik kom net me bed uit.. Ik heb amper geslapen.. Rond 2 uur was ik nog wakker, Mp3 op me kop gezet. Uur later nog eens geprobeerd te pitten, lukte niet. Boek lezen. Rond 7 uur nog steeds niet wezen slapen. Hoorde mijn ouders alweer wakker worden, en vervolgens eindelijk tot 10 uur geslapen, en daarna film in me bed gekeken.
When you stand so close to me Im feeling butterflies Is this the way that it supposed to be When I look into your eyes All you have to do is say my name Just a stutter more like butter Since I met you boy my whole worlds changed I can't hide this or deny this