Oke nouja ik spreek verder matthijs eigenlijk bijna nooit, maar vind hem wel aardig
Hij vertelt rare verhalen over mij aan jongens van school
Maar vroeger waren we wel bevriend, we speelden best vaak samen, hij kwam altijd aan de deur om me mee te vragen
Bolivia
Geplaatst: 18-02-09 18:19
http://www.viddler.com/explore/Rickje112/videos/1/ Check 8:11, dat is mijn klas respectloos bij de burgemeester En 12:56 is mijn mentor 17.10 een leraar die uit z'n plaat gaat 17.50 is mijn ak-leraar met rechts daarnaast m'n mentor
Dinsdag hebben we een blokuur tekenen, maar in de pauze hebben we Elim. (Dat is een groepje, voor Christelijke mensen om over 't geloof te praten. Niks engs ofzo. ) Maar daarvoor moeten we wel naar de andere locatie, naar de overkant. Dus, we waren wat later, en toen stond onze ASD de te laat komers op te wachten. En die vroeg dus 'Hebben jullie les?' Dus voordat ík wat kon zeggen, zei mijn vriendin 'Nee.' En toen liep ze door. Werden we terug geroepen. 'En wat gaan jullie nu doen dan? Ga maar weer terug naar de overkant.' Dus mijn vriendin 'Nee, we gaan tekenen.' En toen vroeg ze of we geen les hadden, dus mijn vriendin zei van niet. En ja, dan ga ik toch ook niet zeggen van 'Joh je liegt, we hebben wel les.' En toen zei die ASD 'Goed, ga maar, ik ga controleren.' Maarja, we hadden dus wel les. En toen moesten we een uur nakomen. Maar ik had gewoon toch focking niks gezegd? Dus ik was pissig. En toen moest ik nakomen.
Ik ga donderdag naar de stad, en ik kan het niet uitstaan dat ik dus nog een week moet wachten om iets te kopen. Ik ben gisteren ook al gewees ten zaterdag ben ik er nog maar zonder geld.
Ik kan juist niet met dat kleine beetje geld overweg wat ik mee krijg. Als ik dan 25 euro meekrijg begin in ik bij de McDonalds. Doei 5 euro Daarna koop ik shirtjes enzo die ik op dát moment leuk vind, en als ik thuiskom al weer dom vind ofzo. Doei andere 20 euro