Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
regtur schreef:uryanne@ het is moeilijk om te bepalen wat anderen zouden moeten kopen. Wij hadden echt niet de intentie er wat bij te kopen op de NWPCSveiling, zeker niet nu het definitief lijkt dat we onze winterweide kwijt raken. Maar zó'n merrie als Lollipop komt niet dagelijks op je pad.
En ze past heel goed bij onze groep.
En wat zijn mindere tijden? Die tijden zijn er altijd, en het gaat ook altijd weer beter. Toen de veiling van het NWPCS net begon( 10 jaar geleden?) werden er ponies verkocht die een paar weken later op de Hedelse markt met winst verkocht werden. Ook op de afgelopen ZLM werden betere zaken gedaan dan op de veiling. Als je je fokprodukten wilt verkopen, moet je ervan uitgaan dat collegafokkers niet je doelgroep moeten zijn.Hooguit collegafokkers in het buitenland.
lv_sws schreef:@regtur: gewoon simpel gegoogled, ik ken echt geen woord Russich![]()
spasibo betekent: bedankt
was maar een geintje
Lollipop zou het denk ik ook wel in mijn weitje naar haar zin hebben
Melanie5 schreef:Er zijn zat mensen in Nederland die Russisch spreken hoor. Qua lezen kom ik een heel eind, spreken is wel lastig hoor, zeker als ze snel praten.
Welsh ben ik mee bezig, moet zeggen dat het me nog niet heel erg tegenvalt. De grammatica is wennen, omdat Welsh net als Pools bv, heel erg afhangt van in welke tijd je praat en tegen wie. Zo kan je op 6 manieren ja of nee zeggen in het Welsh, afhankelijk van wie het zegt:)
Melanie5 schreef:Dat ik ooit naar Wales verhuis, staat vast. De vraag is alleen wanneer. Eesrt hier maar wat vermogen opbouwen. Of meedoen aan de Welsh variant van boer zoekt vrouw haha. ALs iemand weet of daar zoiets bestaat, laat maar horen, dan geef ik me op