Hmm dat stuk heb ik niet gezien, toen liep ik buiten met mn hond
Vriendin van mij wilde laatst wat liedjes van Paramore En meteen ook maar van Vanilla sky. xD Maar andersom is het niet echt eigenlijk. Die vriendin luistert bijvoorbeeld ook best wel veel Dance muziek, en dat vind ik eeeecht niks.
Goed geen ontstekingen gehad, voel hem eigenlijk niet meer.. Maar volgens mij is dat stukje huid ertussen veel kleiner geworden, dus ik moet eigenlijk ff langs de piercer om te vragen of ie er niet uit moet voordat ik dalijk met een uitgegroeide piercing zit en een lelijk litteken.
hallo wie doet dat nou, kom laat ik eens ff een knakkie erin douwen verveel me zo in de les...
En sowieso het is echt zielig voor dat diertje die geslacht is want dan is dat stukje vlees voor niks geslacht en halllo het is eten hoor!! Sommige mensen vinden het super overdreven wat ik net zei maar dat vind ik nou eenmaal
Mijn meningg; Vlees eten ís zielig, maarrr, het is wel nodig. En ik eet het gewoon, ik vind het lekker. En ik zou best wel vegetariër willen zijn oid, maar dat vinden m'n ouders nooit goed. Èn het feit dat ik 't gewoon heel lekker vind. En tóch blijf ik 't zielig vinden.
Enn, mijn helix doet weer pijn Heb er nu een groene inzitten hé? Maar hij wil niet wat ik wil.. Maarja, ik wil ook graag een tragus, maar die krijg ik ook nooit En een lippiercing, zelfde verhaal.. Nouja, met m'n helix ben ik ook kei blij.