Hebben jullie helemaal niks te doen dan vandaag?! (behalve naar de pony`s tuurlijk)
Welkom btw Xenia en Anoeska
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Xeen schreef:
hee noes
Daar hebben we myn verzorgster
Eefke85 schreef:IN PYJAMA??????????? t is potverdrie half 2 geweest! Ik zit al uuuuuuuuuren op school!
Hebben jullie helemaal niks te doen dan vandaag?! (behalve naar de pony`s tuurlijk)
PeeWij schreef:Hoest hier? Zie wel dat ze steeds jonger worden!
Royaltjuh schreef:Goeiemiddag!! Ik heb even niet heel veel te doen, dus ga maar ff hier rondneuzen
Jody nog in pyama, man die trok ik om 6u vanochtend al uitJammergenoeg...
Iig welkom Anouska en Xeen, altijd leuk nieuwe mensen erbij!
thinkaboutit schreef:en hoe krijgt hij het voor elkaar om 4 vingers te breken dan?
Welshfanatic schreef:Leuk regientjeHoud je bezig, hahaha!
Ik ben nog steeds gezellig kerstmuziek luisteren en telkens een heel klein stukje opruimen. Komt OOIT nog wel goed
NuggT schreef:Anoeska.
Heel veel mensen schrijven het met ou, maar hier is het gewoon op de makkelijke manier.
Oe
regientje schreef:Welshfanatic schreef:Leuk regientjeHoud je bezig, hahaha!
Ik ben nog steeds gezellig kerstmuziek luisteren en telkens een heel klein stukje opruimen. Komt OOIT nog wel goed
ja het houd je inderdaad bezig, maar jeetje zeg wat een drukte makers en mij maar uitproberen haha!
ik heb zo nog een intervisie gesprek en dan maar weer naar huis! vanavond even weer lekker paard trainen!