Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Welshfanatic schreef:Nohh...Heb het eerder vaak genoeg gedaan, heb nu soms niet eens tijd om Lin zelf te doen, dus laat staan de anderen. En aan sommige smeerkezen begin ik niet
Achjah, vorige week nog kabouters op stal, wie weet komen die nog es langs dit weekend
Yorrie schreef:Nou, ik ben er ook weer hoorHad ff spitsuur hier! Heb helemaal nix bijgelezen
dus ehh... Waar hebben we het over?!?
madrieka schreef:Welshfanatic schreef:Nohh...Heb het eerder vaak genoeg gedaan, heb nu soms niet eens tijd om Lin zelf te doen, dus laat staan de anderen. En aan sommige smeerkezen begin ik niet
Achjah, vorige week nog kabouters op stal, wie weet komen die nog es langs dit weekend
als jij kabouters had kan je zelf toch ook wel een keer voor kabouter spelen...
madrieka schreef:net gebeld de scoot komt vanmiddag.......(niet te hard roepen)
Yorrie schreef:madrieka schreef:net gebeld de scoot komt vanmiddag.......(niet te hard roepen)
Joepie!! Ben benieuwd... Wel snel foto's plaatsen dan heh?!
Yorrie schreef:Nou, ik ben er ook weer hoorHad ff spitsuur hier! Heb helemaal nix bijgelezen
Welshfanatic schreef:Yorrie schreef:Nou, ik ben er ook weer hoorHad ff spitsuur hier! Heb helemaal nix bijgelezen
Stallen![]()
madrieka schreef:hey yorrie![]()
yorick schreef:Yorrie schreef:Nou, ik ben er ook weer hoorHad ff spitsuur hier! Heb helemaal nix bijgelezen
The usual.
Welshfanatic schreef:Hahaha nee idd... 'jah om nog even terug te komen op die post van 10 pagina's terug....' *zucht*
Yorrie schreef:Welshfanatic schreef:Hahaha nee idd... 'jah om nog even terug te komen op die post van 10 pagina's terug....' *zucht*
Jij bedoelt wat ik snap!
toptoys schreef:Zou je scoot dan echt komen......eindelijk! Leuk joh![]()
Dan de speedy er nog op.....
kopenhagen schreef:mijn paarden hebben allemaal een loop stal aan huis, met een paddock,
Yorrie schreef:Petertje zit gewoon in de friettent man! Aso...
Welshfanatic schreef:Yvonne!!![]()
Reed ik gister hier door het dorp, rijd ik een vrachtauto voorbij, staat er op dattie uit Hedel komt![]()
(boeiend nieuws
)