Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PeeWij schreef:Heerlijk stallen aan huis, helaas is dat hier niet te betalen! Wie weet in de toekomst!
regientje schreef:en zo te zien yorick ook alweer op bokt geweest... kom me nog steeds geen gezicht bij die naam denken.... ook al weet ik zeker dat ik hem ergens van ken
PeeWij schreef:Onze stallen zijn hemelsbreed ook maar 75 meter weg, dus valt reuze mee.
madrieka schreef:PeeWij schreef:Onze stallen zijn hemelsbreed ook maar 75 meter weg, dus valt reuze mee.
Das idd ook nie ver,ik heb ze dan wel op het erf maar ik moet ook ong 100 m lopen hoor ......
yorick schreef:Bij ons lopen de meeste pony's zomer en winter buiten.De NWR Staat 's nachts wel op stal en die heeft daar een luxe leventje,5 minuutjes met de auto.
madrieka schreef:net gebeld de scoot komt vanmiddag.......(niet te hard roepen)
madrieka schreef:yorick schreef:Bij ons lopen de meeste pony's zomer en winter buiten.De NWR Staat 's nachts wel op stal en die heeft daar een luxe leventje,5 minuutjes met de auto.
scheelt wel in mesten...
Welshfanatic schreef:Scheelt idd wel... hoewel ik er ook maar 1 hoef te doenBegin niet aan die anderen... :+