Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hier verder weinig gebeurd volgens mij
. Omdat we alles zelf hebben gedaan, duurde het wel lang. Maar je wordt steeds handiger, ik kan nu tegelen enzo
We hebben het gekocht van wege de grote schuur, die vrij nieuw was. Daar hebben we nu 11 boxen in. Het was een werkplaats geweest, dus alle voorzieningen zitten erin, we hebben zelfs vloerverwarming op stal
PeeWij schreef:Heerlijk stallen aan huis, helaas is dat hier niet te betalen! Wie weet in de toekomst!
regientje schreef:en zo te zien yorick ook alweer op bokt geweest... kom me nog steeds geen gezicht bij die naam denken.... ook al weet ik zeker dat ik hem ergens van ken
1 minuut fietsen, ook wel dichtbij dus
Net de straat uit. Wel lekker
Nehh, daar staan ze hier iets te ver weg voor
PeeWij schreef:Onze stallen zijn hemelsbreed ook maar 75 meter weg, dus valt reuze mee.
madrieka schreef:PeeWij schreef:Onze stallen zijn hemelsbreed ook maar 75 meter weg, dus valt reuze mee.
Das idd ook nie ver,ik heb ze dan wel op het erf maar ik moet ook ong 100 m lopen hoor ......
yorick schreef:Bij ons lopen de meeste pony's zomer en winter buiten.De NWR Staat 's nachts wel op stal en die heeft daar een luxe leventje,5 minuutjes met de auto.
madrieka schreef:net gebeld de scoot komt vanmiddag.......(niet te hard roepen)
Jij gaat vanmiddag lekker eindje sjeezen
madrieka schreef:yorick schreef:Bij ons lopen de meeste pony's zomer en winter buiten.De NWR Staat 's nachts wel op stal en die heeft daar een luxe leventje,5 minuutjes met de auto.
scheelt wel in mesten...
Begin niet aan die anderen...
Welshfanatic schreef:Scheelt idd wel... hoewel ik er ook maar 1 hoef te doenBegin niet aan die anderen... :+
Heb het eerder vaak genoeg gedaan, heb nu soms niet eens tijd om Lin zelf te doen, dus laat staan de anderen. En aan sommige smeerkezen begin ik niet
Achjah, vorige week nog kabouters op stal, wie weet komen die nog es langs dit weekend