Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PeeWij schreef:Alleen heb je je altijd behoorlijk horen prediken voor lijnteelt maar deze merrie is volgens mij toch een behoorlijke outcross?Ze is dragend van Blaenau Bud Jonge Shorebrooks Stanley.
Ze komt uit een geweldig mooie moeder namelijk Weston Bouquet die is weer van Revel Confetti. Ze is weer de moeder van onder andere Weston Bestman, hier bekend als de vader van Heartsease en Hyperion.
Komt natuurlijk 3 keer Clan Pip in de merrie lijn voor.
Arwr heeft natuurlijk Penual Mark als vader en Revel Jeeves dat zit in al onze pony's! Past dus volledig bij ons!
uryanne schreef:Als je graag een pony kwijt wil moet je alle kanalen gebruiken. Des te groter is de kans natuurlijk.
Alleen in dit topic doe ik het niet met de ponies die ik nu heb. Zo graag wil ik ze ook weer niet kwijt![]()
Trouwens, iedereen veel plezier in zuidlaren (degene die gaat tenminste). Ben benieuwd! Ik neem geld mee, maar hoop toch met een volle beurs weer terug te gaan. Heb niets te wensen, dus 'kijke, kijke en niet kopen'
Bellarose schreef:Regtur, wat een geweldig leuk cadeau! Gefeliciteerd met jullie 30 jarig jubileum!
regtur schreef:dadabo schreef:Ik ben net terug van de Zuidlaardermarkt.
Ik kon het niet laten en heb een hengstveulen, gefokt bij Ysselvliedt, gekocht.
Gefeliciteerd, natte boel zeker daar?!
joostvangestel schreef:andere bloedlijnen hoeven niet slechter te zijnOverigens, nog gefeliciteerd!
PeeWij schreef:Ze is dragend van Blaenau Bud Jonge Shorebrooks Stanley.
Ze komt uit een geweldig mooie moeder namelijk Weston Bouquet die is weer van Revel Confetti. Ze is weer de moeder van onder andere Weston Bestman, hier bekend als de vader van Heartsease en Hyperion.
Komt natuurlijk 3 keer Clan Pip in de merrie lijn voor.
Arwr heeft natuurlijk Penual Mark als vader en Revel Jeeves dat zit in al onze pony's! Past dus volledig bij ons!