Caesar schreef:Karakter en galop kunnen ze zien bij de IBOP. Maar ja... daar zijn de meningen ook zo over verdeeld
Bij de men proef zit geen galop wat ik ook heel jammer vind
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cemlys schreef:Draf wordt nog steeds als voornaamste gang gezien, maar een pony moet fijn bergopwaarts kunnen galoperen, dat extreme draven is mooi om te zien maar of je een kind daar een plezier mee doet. Ik weet welke pony kinderen hier als favoriet eruit halen wat lopen betreft en uitzitten. En ja dat is degene die ze niet meer op de keuring willen zien omdat ze niet showt.
Fotografie91 schreef:Cemlys schreef:Of dat ze een verrichtingonderzoek niet meer belangrijk vinden![]()
Haha ja inderdaad ik dacht zelf juist misschien moeten ze dat ook voor de kleintjes gaan doen ipv alleen de NWR
Fotografie91 schreef:Cemlys schreef:Draf wordt nog steeds als voornaamste gang gezien, maar een pony moet fijn bergopwaarts kunnen galoperen, dat extreme draven is mooi om te zien maar of je een kind daar een plezier mee doet. Ik weet welke pony kinderen hier als favoriet eruit halen wat lopen betreft en uitzitten. En ja dat is degene die ze niet meer op de keuring willen zien omdat ze niet showt.
Nou ik wil in de men sport ook vast en zeker een andere pony dan het gemiddelde kind
Cemlys schreef:Klopt Caesar, ik denk dat dat praktisch niet haalbaar is, er moeten genoeg jonge ruiters zijn dan, met de ervaring om zo n verrichting te rijden en het blijven jonge hengsten. Zou mss nog voor de wagen lukken.
Cemlys schreef:Draf wordt nog steeds als voornaamste gang gezien, maar een pony moet fijn bergopwaarts kunnen galoperen, dat extreme draven is mooi om te zien maar of je een kind daar een plezier mee doet. Ik weet welke pony kinderen hier als favoriet eruit halen wat lopen betreft en uitzitten. En ja dat is degene die ze niet meer op de keuring willen zien omdat ze niet showt.
regtur schreef:Cemlys schreef:Draf wordt nog steeds als voornaamste gang gezien, maar een pony moet fijn bergopwaarts kunnen galoperen, dat extreme draven is mooi om te zien maar of je een kind daar een plezier mee doet. Ik weet welke pony kinderen hier als favoriet eruit halen wat lopen betreft en uitzitten. En ja dat is degene die ze niet meer op de keuring willen zien omdat ze niet showt.
Willie Wortel heeft zo'n fijne galop. ER is door alle die hem gereden hebben dat zo ervaren. :"Alsof je in je luie stoel zit". Heel bijzonder. Daar kreeg hij ook altijd hoge punten voor. Ik weet er niet veel meer van, maar galopwissels deed-ie ook moeiteloos.
Caesar schreef:Dieke, heel veel succes zaterdag. Volgens mij ben je de enige uit jet topic dus verwachten wel uitgebreid verslag van je. Leuk om te zien dst er zoveel onder het zadel komt.
Caesar schreef:Sorry vivana weet even niks.
Ze ziet er super uit Chantal, benieuwd naar deze combi.
Dieke, heel veel succes zaterdag. Volgens mij ben je de enige uit jet topic dus verwachten wel uitgebreid verslag van je. Leuk om te zien dst er zoveel onder het zadel komt.