Ik wilde echt dat ik wat voor je kon doen..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cynn_x schreef:Heel de klas haat mij zowat.
Hitime schreef:

Er heeft er ééntje me zelfs al vertelt dat ze zelfmoord had geprobeerd te plegen enz, en blah blah.
Cynn_x schreef:Hitime schreef:
Dat is lief, maar dat zal moeilijk gaan...![]()
Maar ze maken alleen maar poedersuiker..
Ze laten me altijd zitten, en gaan altijd met anderen naar de stad zonder mij te zeggen enz.
Altijd in de pauzes lopen we naar onze kluisjes, boeken wisselen voor na de pauze enz,
draai ik me om, wég zijn ze weer met z'n alle.
"Waar zijn de meiden?" vraag ik dan aan een jongen die naast me staat voor z'n kluisje die ook bij mij in de klas zit,
"Die zijn al weg, naar de stad. Zoals altijd. Je zit weer alleen vandaag. Ook zoals altijd."
Alleen maar wanneer ze me nodig hebben zijn ze weer 'aardig'.
Komen met de grootste verhalen naar me toe, vind ik hartstikke leuk.
Vertellen me vaak dat ik een vertrouwd persoon ben en dat ze het gevoel hebben dat ze me echt álles kunnen vertellen.
Vind ik echt altijd leuk om te horen.Maar er heeft er ééntje me zelfs al vertelt dat ze zelfmoord had geprobeerd te plegen enz, en blah blah.
Nou, dat vertel je niet zomaar aan iemand! Maar andersom?
Ik kan echt niet naar ze toe hoor als ik wat heb.. en dan zeggen ze wel van; "Ja, je kan naar ons toe hé?" Vást!
Ook met huiswerk en leerwerk. "Ja, ik schrijf het wel van Cynthia over.", "Ja, ik vraag 't wel aan Cyn.", "Ach.. schijt aan
Wiskunde. Ik ga gewoon naar de stad en zometeen in de andere pauze (hadden les uitval) schrijf ik alles wel van Cynthia over."
Winniiee schreef:Hé Cyn op die foto's onder die grote foto van jou.. op de 3de en 6de zitten je haren echt kei leuk! Is dat je nieuwe kapsel ?
Thanks trouwens!

Hitime schreef:Ja, ik heb ook een mooie foto in m'n profiel hè?
Weten jullie eindelijk 's hoe ik eruit zie.
Hitime schreef:Ja, ik dacht.. Ik samen met mijn grote liefde op 1 foto.

quicky_lover schreef:Cynn: ik vind het echt zo k#t voor je,
dat ze zo gemeen tegen zo aardig meisje kunnen doen,
ik ken je niet maar toch lijk jij mij zo aardig. <3
Sterkte, ze zijn gewoon ZO zielig!

Celiien schreef:das waar Cynn,
ik ben dus wel zo, als ik boos ben , dan moet je heel wat doen...
ook trek ik me heel vaka dingen aan
en doe ik soms té hyper![]()
maar dat ben ik
Hitime schreef:Ja, ik dacht.. Ik samen met mijn grote liefde op 1 foto.
bietjuhh schreef:Cyn, echt meis je hoeft je zelf niet te veranderen, ze moeten je mogen om wie je bent, en volgens mij ben iij super lief meisje, echt mega rot voor je!!
Cynn_x schreef:bietjuhh schreef:Cyn, echt meis je hoeft je zelf niet te veranderen, ze moeten je mogen om wie je bent, en volgens mij ben iij super lief meisje, echt mega rot voor je!!
Ik zal het ook echt nooit meer proberen, ze zoeken 't er maar mee uit.
I am who I am.
Ze kunnen 'normaal' gedrag van me verwachten tijdens gezamelijke dingen die we móeten doen in de lessen,
maar verder? Nee.. ze zoeken 't maar uit.