Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golan schreef:1tje van pagony, met gekleurde diamantjes en in het midden is zit een rondje, zegmaar dan word het leer ronden nog een gewone rechte met gouden driehoekjes
en een gewone zwarte van Anky
Silfanoo schreef:Ik heb lekker een frontriem met diamantjess
Fleur_Laura schreef:
Winniiee schreef:
Winniiee schreef:
Winniiee schreef:Ik zag op marktplaats een paardje staan en wist je wat er toen stond? : Te koop wegens over compleet![]()
Het is geen ding!![]()
Winniiee schreef:Ik zag op marktplaats een paardje staan en wist je wat er toen stond? : Te koop wegens over compleet![]()
Het is geen ding!![]()
Golan schreef:
Noraly_ schreef:Winniiee schreef:Ik zag op marktplaats een paardje staan en wist je wat er toen stond? : Te koop wegens over compleet![]()
Het is geen ding!![]()
vind het aan de ene kant niet gek, maar aan de andere kant klinkt het wel raar ja
Silfanoo schreef:Winniiee schreef:Ik zag op marktplaats een paardje staan en wist je wat er toen stond? : Te koop wegens over compleet![]()
Het is geen ding!![]()
Omg, ze hebben te veel paarden, dus 1tje moet weg.
Je kan toch nooit té veel paarden hebben?
Ik zou het alleen maar leuk vinden veel paardjes hebben
Maar idd, het is geen ding ja.
Golan schreef:Silfanoo schreef:
Omg, ze hebben te veel paarden, dus 1tje moet weg.
Je kan toch nooit té veel paarden hebben?
Ik zou het alleen maar leuk vinden veel paardjes hebben
Maar idd, het is geen ding ja.
tuurlijk kan je wel te veel paarden hebben
als je ze niet allemaal aandacht kunt geven en niet kan berijden enzo
Noraly_ schreef:Ik mag binnenkort weer op wedstrijd, maar dan nog steeds in het L1 en ik wil zo graag naar het L2, maar niemand die er ook maar 1 keer de gedachte bij heeft genomen om mij te helpen L2 oefeningen te oefenen ...