Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:Hier krijgt niets een deken. Lekker puur natuur. Ze doen bij mij toch niets, dus dan maakt het niet uit.
regtur schreef:Melanie5 schreef:Hier krijgt niets een deken. Lekker puur natuur. Ze doen bij mij toch niets, dus dan maakt het niet uit.
idem
Even niet aan gedacht, Willie wortel heeft denk ik wel een deken op.( maar staat nu niet hier) Ook al doet-ie niets, kan hij niet zonder. Nadeel van zijn dubbele verdunning is dat hij het snel koud heeft. Zijn beharing is ook dubbel zo dun. En dit is geen grap!
regtur schreef:idem
Even niet aan gedacht, Willie wortel heeft denk ik wel een deken op.( maar staat nu niet hier) Ook al doet-ie niets, kan hij niet zonder. Nadeel van zijn dubbele verdunning is dat hij het snel koud heeft. Zijn beharing is ook dubbel zo dun. En dit is geen grap!
Muzefee schreef:regtur schreef:idem
Ben wel benieuwd hoe dat in elkaar zit?
Muzefee schreef:Jah lijkt me eerder per individu verschillend dan per kleur? En waarschijnlijk ook afhankelijk van wat 'normaal' voor ze is. Ben dan wel benieuwd of er meer cemello's/perlino's zijn die dat ook hebben.