Ja ze is online, we zijn er nu mee bezig. Maar ze is van zichzelf niet zo ondernemend dus moet ik zowat alles beginnen elke keer zeg maar... maar verder is ze wel aardig. Nee afdelingsconrector is niet zo'n pedotype maar hij is echt heeeul streng, je wordt gewoon bang van hem. Maar ik heb me nog nooit bij hem hoeven melden eerder, ben altijd netjes aanwezig enzo dus hoop dat het goed komt .
Ik wil best 's avonds maar ik snap het als veel mensen niet mogen als het donker is enzo, want het kan best wel een latertje worden incl. reistijd enzo
M'n vader kreeg net last van z'n hart en benauwdheid dus m'n moeder is nu met hem naar het ziekenhuis...
Barbara! Weet jij vanaf hoeveel jaar je binnenkomt bij Duszdat (a.s. zaterdag in 013)? Staat niet op de site... volgens mij is het 18+ maar weet niet zeker... entree van 22.00 tot 04.00 oo laat maar ik hoor net dat het wel 18+ is .
Vanny_
Geplaatst: 16-02-09 23:10
but girlss *waar zijn jullie dan* ik ga douchen & slapen, en dan even wachten tot m'n ouders weer thuis zijn (hoop ik). M'n vader is al eerder 2x ofzo plotseling opgenomen in ziekenhuis, door versch. problemen want hij heeft diabetes en nog wat dingen maar dat zet ik liever niet op i-net
Als je het kwijt wilt kun je me pbén hoor lieve Taan
Enneh Ruth zei toen straks dat Bianca vandaag geopereerd werd; dat is niet waar. Vandaag ging ze voor de opname ze word volgens mij morgen geopereerd. Er word namelijk vrij weinig geopereerd op de dag van opname; haha ik was een uitzondering!