Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pietsie schreef:nou zitake , dat ben ik dus niet met je eens , ze zijn vaak heel bloederig en geven zich niet gauw over , maar als ze zich overgeven is het vaak ook goed.
inowa schreef:@ zitake; ik had presca al 2 maanden weg bij pepper en die is toen toch gaan drinken toen ze er weer bij kwam te staan.
wat dus meteen een uierontsteking bij pepper opleverde.
zondag met winoa en soleil weer wedstrijd gehad,rijtechnisch gezien heel tevreden.ze gaan wat dat betreft goed vooruit alleen wel laatste geworden met 170 punten.
blijkbaar zien ze liever een pony die door de bak crosst met een kindje erop dan een pony die braaf en rustig haar rondje loopt.
amyz schreef:Biscuit is ook zo'n ei... Verwacht geen gekke dingen met beleren eigenlijk. Heb ook al eens een skippybal op zn rug gelegd, gaf ie ook niks omNog nooit zo'n makkelijk jong dier meegemaakt en ik dacht dat AV's al makkelijk waren
Dyonne schreef:Maar ach, het zijn mijn pony's en ik ben nog elke dag tevreden als ik ze in de wei zie staan.
uryanne schreef:In de keuringsbaan zijn er ook vele voorbeelden van mensen die nooit meer willen keuren/ showen omdat ze negatief commentaar kregen. Tuurlijk is het zo dat er negatieve punten zijn aan paarden en pony's. Maar om die alleen te noemen en niet de positieve punten is erg jammer en teleurstellend voor de eigenaar.
zitake schreef:Dyonne schreef:Maar ach, het zijn mijn pony's en ik ben nog elke dag tevreden als ik ze in de wei zie staan.
En zo hoort het te zijn en dat is het mooie eraan.
regtur schreef:Even iets heel anders. Volgende week is de Zuidlaardermarkt weer. Gaan er nog Bokkers heen? Wij zijn al jaren niet geweest. We vonden het aanbod van Welshponies altijd erg matig, maar de sfeer wel leuk.
Ik zou wel weer eens willen gaan, maar hangt zeker ook van het weer af.
regtur schreef:siesje80@4 op een ha, dan kunnen er nog 23 bij... Ik zou die veulens van Frisia nog maar eens een extra blik waardig keuren. En een vriendin van mij vertelde net dat ze met een paar leuke cremello jaarlingmerries komt, engels gefokt.