gaat misschien de ruil markt op want hij gaat waarschijnlijk niet meer echt de hoogte in dus ik ben qua rijden te groot voor hem... en om hem enkel te houden voor het aangespannen werk gaat em niet worden omdat ik ook heel graag wil rijden... maar dit zijn voorlopig toekomst plannen voorlopig mag hij nog bij me blijven
Dankje! Ik ben 1.62 en heb een kort bovenlichaam en ben gelukkig vrij tenger gebouwd. Met aangepast 'trainingsschema' kan dit dus nog op rijden. Omdat ik geen smurfje ben van 8 jaar oud, rij ik er alleen niet elke dag op, het streven is 3x per week, maar soms met buitenritje wordt het 4x. Voor de rest is het veel longeren, lange lijnen, als handpaard mee en VD. En ze wordt beleerd voor de wagen in de toekomst
Mooi hoor, ik was wel eens benieuwd, ben nl 3cm groter, mss iets zwaarder, maar idd het kan wel nog, mits niet elke dag rijden. en het verschilt ook heel erg per pony natuurlijk.
dadabo
Geplaatst: 10-07-12 09:23
Ook hier een pony die binnenkort haar wedstrijddebuut gaat maken. Meisje wat haar rijdt is 1.60, pony is 126,5.
dadabo
Geplaatst: 10-07-12 10:00
FrieseMenner schreef:
Rhydaman, 4 jarige sectie A hengst, vanavond. [ Afbeelding ]