Urielle schreef:Ik kom iig zaterdag jouw hengstje even bekijken Yorick
heel goed, spreek me maar aan als je me ziet, kan niet missen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
joostvangestel schreef:Ik voel me in dat andere topic helemaal niet aangesproken. Ik ga namelijk helemaal niet met mijn hengst (en ook niet met een van een ander). Het is trouwens al wel meer dan 10 jaar geleden dat we een hengst op de keuring gezet hebben.
joostvangestel schreef:Ik voel me in dat andere topic helemaal niet aangesproken. Ik ga namelijk helemaal niet met mijn hengst (en ook niet met een van een ander). Het is trouwens al wel meer dan 10 jaar geleden dat we een hengst op de keuring gezet hebben.
BlackDevils schreef:Dan wijkt de inhoud dus af van de titel en is het dus offtopic...
BlackDevils schreef:Oké, allebei gelijk. Deal?
joostvangestel schreef:Hoi Buster, natuurlijk kan dit kloppen, waarom niet? Ik was me al een heel tijdje eerder opgevallen eerlijk gezegd. Ik kan het nog eens nakijken als je wilt
Westernfreak schreef:En...zijn we er al uit welke hengsten we dit jaar op de merries gaan gebruiken ?![]()
Het is nog vroeg, ik weet het...maar sommigen zijn er misschien al wel uit!
Zelf zou ik graag Vlonderzicht's Harm weer willen gebruiken, maar ben er nog niet uit of dat voor 1 of voor 2 merries zal worden.