als je golan kriebelt gaat ie zo doen

alleen hier rende die opeens kei hard weg, omdat ie die vogel hoorde piepen die nu dood is...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

zat die er echt vet leuk uit

Golan schreef:Gister zit ik in de bus met joran van der sloot , en vandaag vermoord ik een vogel
Joran van der Sloot is toch niet meer in Nederland?
. Vriendin van mij zat ook al in de bus met Joran in Arnhem, ze zat tegenover hem...
ben kapot! Heb helaas geen foto's/filmpjes, was zo druk bezig met Bandit in bedwang houden dat ik vergeten ben te vragen.
Paar sprongetjes gepakt ging netjes alleen hij ging zo hard en alles stond best hoog dus ik kneep hem ff.
veel weigeringen en steeds de andere kant op naaien, moest echt strenger zijn maar omdat ik toen heel zenuwachtig was kwam dat niet goed over. 2e ronde ging super, alleen hindernis1 geweigerd en voor de rest foutloos, hij ging nog steeds erg hard maar daardoor ging het wel beter.
want we moesten ff met z'n allen in de bak staan en ik stond naast die merrie, die twee pony's helemaal naar elkaar staren enzo, en normaal mot ie niks van andere pony's hebben maar hij was helemaal in lovee
. 

xmarliez schreef:Golan schreef:Gister zit ik in de bus met joran van der sloot , en vandaag vermoord ik een vogel
hahahaJoran van der Sloot is toch niet meer in Nederland?
hij woont in arnhem en dat is hier in de buurt.
alleen ik heb vanavond een feestje dus ik kijk niks

?
.
xManon_ schreef:Ja![]()
Groeten terug en Ik hou van holland kijk ik allebei niet. xD
Straks Paul de Leeuw marathon kijken.
Noujaaa niet de hele nacht door ofzo hoor.
Ben het meestal na een uurtje wel weer zat xD
Lynn_x schreef:xManon_ schreef:Ja![]()
Groeten terug en Ik hou van holland kijk ik allebei niet. xD
Straks Paul de Leeuw marathon kijken.
Noujaaa niet de hele nacht door ofzo hoor.
Ben het meestal na een uurtje wel weer zat xD
Is dat op tv, dat paul de leeuw?
ja klopt, marathon vanwege 25 jaar 
)
zit op msn met iemand en we hadden lol om het woord 'aars' (en diegene is een jongen dus die vindt dat helemaal grappig enzo
want vrijdag op school hadden we het over "kortvingerig" en hij verstond "kontvingeren")