We zijn begonnen met Nena onder het zadel te beleren.
Ik ben zo trots op haar...wat een goed karakter heeft ze...zo braaf!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dadabo schreef:Mensen weerspiegelen alles graag aan hun eigen ideaalbeeld en houden soms weinig rekening met dat van een ander.Ja, ik had geen zin in verdere reacties op de foto's over kleding en rijgedrag.
Ik wilde alleen laten zien hoe trots ik was, als ik om de rijtechniek en kledingadvies had willen vragen, dan had ik de foto's in een ander topic geplaatst.
BlackDevils schreef:dadabo schreef:Mensen weerspiegelen alles graag aan hun eigen ideaalbeeld en houden soms weinig rekening met dat van een ander.Ja, ik had geen zin in verdere reacties op de foto's over kleding en rijgedrag.
Ik wilde alleen laten zien hoe trots ik was, als ik om de rijtechniek en kledingadvies had willen vragen, dan had ik de foto's in een ander topic geplaatst.
uryanne schreef:Vraagje aan de mensen die afgelopen weken de overtocht hebben gemaakt;
hoe zit het daar op dit moment met het ruwvoer? Vorig jaar hebben ze, naar verluidt, een slechte zomer gehad waardoor veel stoeterijen uitverkoop moesten houden. Hoe is dat dit jaar verlopen? Iets over bekend?
regtur schreef:uryanne schreef:Vraagje aan de mensen die afgelopen weken de overtocht hebben gemaakt;
hoe zit het daar op dit moment met het ruwvoer? Vorig jaar hebben ze, naar verluidt, een slechte zomer gehad waardoor veel stoeterijen uitverkoop moesten houden. Hoe is dat dit jaar verlopen? Iets over bekend?
Uitverkoop heeft niet zozeer te maken met het aanbod van ruwvoer. De fokkers die grote aantallen hebben laten ze 's winters op de heuvels lopen, en hoeven nauwelijks bij te voeren.Fokkers die niet die grote aantallen hebben, zal het niet veel uitmaken of ze wat meer moeten betalen voor ruwvoer.
De invoering van het chippen vanaf vorig jaar juli is het grootste probleem.Dit gaat met name de hillbreeders veel geld kosten. Het aanbod van veulens was ook beduidend lager dan andere jaren. Het kan bij de Hay sale maar zo om een paar honderd minder gaan. En ziedaar, dat is gunstig voor de prijsvorming.
dadabo schreef:Ja, ik had geen zin in verdere reacties op de foto's over kleding en rijgedrag.