Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Noraly_ schreef:Nyckle is er al sinds deel 1
Noraly_ schreef:Nyckle is er al sinds deel 1
_R_G_ schreef:Noraly_ schreef:Nyckle is er al sinds deel 1
heey noraly,
het word echt Beart 411
vandaag zou jan bellen
Vanny_ schreef:Ik zit er zelf niet in dus weet het niet, er zitten volgens mij alleen maar mensen +20.
Cynn_x schreef:Ik voel hier iets opkomen..

kaoutar schreef:Hey!!
Winnie alles goed?
Ja hopor vandaag weer bij me powny geweest even de hengst bekeken waar het veulen van komt en wist niet maar dat beestje loopt Z dressuur en M springen hopelijk komen er dan ook wat goeie gangen uit! 
kaoutar schreef:Hey [naam]!!
Klaar met eten?
Winniiee schreef:kaoutar schreef:Hey!!
Winnie alles goed?
Hee!Ja hopor vandaag weer bij me powny geweest even de hengst bekeken waar het veulen van komt en wist niet maar dat beestje loopt Z dressuur en M springen hopelijk komen er dan ook wat goeie gangen uit!
Mag ik vragen hoe je jou naam uitspreekt?
_R_G_ schreef:ja evi
lieke word gedekt
Gaat Jan een Friezen houderij beginnen ofzo
? Winniiee schreef:kaoutar schreef:Hey!!
Winnie alles goed?
Hee!Ja hopor vandaag weer bij me powny geweest even de hengst bekeken waar het veulen van komt en wist niet maar dat beestje loopt Z dressuur en M springen hopelijk komen er dan ook wat goeie gangen uit!
Winniiee schreef:kaoutar schreef:Hey!!
Winnie alles goed?

Winniiee schreef:_R_G_ schreef:ja evi
lieke word gedekt
Whhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..................... echtGaat Jan een Friezen houderij beginnen ofzo
?