Mijn echte voornaam is: Desiree Ik woon in (woonplaats of evt. provincie): Borssele - Zeeland Daar woon ik met: mn ouders Ik heb wel/geen relatie wel Indien wel: de persoon waarmee ik een relatie heb zit wel/niet op bokt, onder de naam: niet In het dagelijks leven ben ik: medewerker belastingadvies Indien student: ik studeer: 1e jaars hbo fiscale economie(via de loi) Ik (onze stal) heeft het volgende aantal pony’s: 2 De pony’s zijn van de volgende sectie(‘s): Ik heb zelf geen Welshpony, maar mijn band met de Welsh is: Ik vind ze super, en we gaan vanavond kijken naar een welsh A merrie die we wanneer ze bevalt gelijk mee gaan nemen dus... Ik fok onder de stalnaam: / Verder heb ik de volgende huisdieren: hond, katten, geit, kippen, konijn en paarden. Dit ben ik (foto): ik op mijn AES merrie Tosca.
hay, ik ben dus Desiree en als het goed is dus binnenkort ook welsh eigenaar. Vanavond gaan we naar een 2 jarige welsh merrie kijken/ophalen. Een schimmel.
als ze meegaat gaat ze uiteraard morgen op de foto!
overigens is het wel nog afwachten hoor óf we gaan.. aangezien we vanochtend mn trailer nog maar ff weg hebben gebracht want mn ene achterwiel reed opeens niet meer mee. en hij zou heel erg hard proberen om hem vanavond nog klaar te krijgen.. weet ik dus eigenlijk pas om 4 uur want dan moest ik hem even bellen..
Heeeee allemaal ik mocht weer ff op pa's pc dus maar ff weer komen kijken
helaas kan ik moeilijk alles weer gaan doorezen(nouja ik kan het wel maar of ik het ook wil ) maargoed nog iemand iets leuks te melden?
oja nog ff dit: boeflover welkom en veel plezier met het gaan kijken naar de welsh
en we gaan volgende week vrijdag uit belgië een pup ophalen als het goed is en dan hebben we dus weer een dier erbij dan hebben dus dit aan jong grut: 1 poes die we al een klein tijdje hebben maisie en dan die 2 kittens van onze andere poes en dan binnenkort ook nog een pup en dat zijn dan alleen nog de kleintjes
mensen vandaag geen topic nen foto's vnan mij en het springen! want op radar staat dat er nog een hele grote wolk met regen komt dus dat word helaas niet rijde