Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NadjaThaBest schreef:ja zeker is hier ook het probleem. Het is geen dierenweide. Heb der ook keer eentje op aangesproken kreeg ik grote mond terug van ze gaan er niet dood van.
uryanne schreef:Zo blijkt maar weer; elk nadeel heeft zijn voordeel.
Ik erger mij er persoonlijk kapot aan als ik een pony niet kan pakken. Staat hij/ zij gelijk op de nominatie om te vertrekken naar een ander adres![]()
Hangslot op het hek en in een rustige omgeving wonen geeft bij mij voldoende gemoedsrust
Melanie5 schreef:O wat jammer dat Lilian verkocht is. Zo'n mooie pony. Maar ze gaat wel naar een goed huisje, hopelijk gaan deze mensen haar showen.
Jammer en ook weer niet. Ze zal daar ongetwijfeld kansen krijgen. En we moeten ook een beetje vooruit denken.Straks weer een hele rij veulens. En eigenlijk willen we van de dragende merries niets meer kwijt (behalve de B ) en als we onze winterweide definitief kwijt raken, ben ik liever ietsje voorbereid.
Joost, dekken jullie Taru niet meer? Is ze bereden eigenlijk? Misschien kan je dan een klein kindje vinden die er nog wat op rond hobbeld.