Eindelijk ben je dr weer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cynn_x schreef:Can somebody help me ?![]()
Ik dacht eindelijk dat ik een goede vriendin had, eindelijk iemand waarop ik kon vertrouwen en over alles kon praten. Dat we voor elkaar klaar stonden. Altijd was dit zo. Laatst, stond ik er weer voor haar. Zij had ruzie gekregen met mensen omdat ze zich poedersuiker voelde, dus ik kwam voor haar op waardoor nu iedereen ook een hekel aan mij heeft enz. Dat vond ze allemaal zo gezegd "geweldig." En nu, gaat ze opeens weer heel vrolijk met al die mensen om enz, terwijl ik van niks weet, en dus omdat ik het voor haar opnam en is nu iedereen nog steeds vet pissig op mij. Ik voel me gewoon misbruikt, al de zoveelste keer door iemand.
En op school..
Zeggen ze dat ik een leuke meid ben (een klein groepje van mijn klas dan, en nog wat mensen uit andere klassen) en gaan met me om enz. Maar als ik erbij nadenk.. ik ben alleen maar het pispaaltje. Als hun iets hebben, moeten ze het allemaal weer bij mij kwijt want ik ben zo gezegd "vertrouwd." Vind ik wel fijn om te horen hoor, maar dan wanneer ík iets heb, dan zijn ze er opeens niet meer.. óok heb ik het idee dat ze enkel maar met mij omgaan wanneer er niemand anders die ze aardig vinden in de buurt is. Altijd gaan ze samen naar de stad, laten mij weer achter op school zonder te zeggen wat ze gaan doen en waar ze allemaal precies heen gaan enz. Altijd maar om het huiswerk bij mij vragen, omdat ik het allemaal wel weer weet enz.. en van alles bij me lenen en het vervolgens tóch weer kapot maken en het "vergeten" om iets nieuws voor me te halen of het zo gezegd goed te maken..
Ik voel me gewoon echt misbruikt.

Dniekje schreef:
hyperblij!!
LietJ_RobJ schreef:magk wete wie
Met andere woorden = Michelle. 

die Shizzel ken ik wel
Dniekje schreef:
Wij hadde ook meegedaan met die actie van de plus. Weet niet of we gewonnen hebben. We hebben niets te horen gekregen dus zal wel niet
Nooit meer in de regen fietsen .. 
sterkte
was erg leuk